سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سابقون

هوالعزیز


باعرض سلام وخسته نباشید خدمت همه دوستان عزیز


 

چند تا نکته بود ، به اضافه چند تا پیشتهاد که دوستان مطرح کرده بودند که لازم دیدم ، شما رو در جریان اونها قرار بدم:


 

<!--[if !supportLists]-->1-     حتماً در جریان طرح مربوط به نامه نگاری با دانشجویان مصری که عده ای از دوستان عزیز با پیگیری ها و زحماتی که متقبل شدند مشغول اجرای اون و پایه گذاری یه کار بنیادی اند ، هستید. درباره نامه ها لازمه اول از اعضای گروه احرار که آدرس هاشونو در اختیار ما گذاشتند تشکر کنم و عرض کنم، وصی الحسن زحمت تقسیم آدرسهایی که از اعضای گروه احرار گرفته بود رو کشید و به طریقی که اعلام کرد در اختیار دوستانی که اعلام آمادگی کرده بودند قرار داد ، لطف کنید ،چون ارسال این نامه ها قراره(به پیشنهاد دوستان وبه خاطر اثر گذاری ریشه ای تر وارتباط  با پایگاه های دانشجویی مصری و شاید ایجاد جبهه ای یکپارچه بین دانشجویان مسلمان ) مستمر باشه وبه ارسال یکی، دو نامه اکتفا نشه ، هر عزیزی که موفق به ارسال نامه به آدرسهایی که در اختیارشه ، شد به وصی الحسن اطلاع بده تا ایشون آمار نامه های ارسال شده و گروه هایی که نامه ها بهشون ارسال شده و اینکه کدوم نامه به کدوم آدر سها ارسال شده و... رو نگه داری کنند. اگر  عزیز دیگه ای هم  به همکاری در هر کدوم از زمینه های مورد نیاز ، تمایل دارن ، لطفاً اعلام کنند. نامه هایی بعدی هم گو یا ان شاا... به زودی میرسه.



<!--[endif]-->

<!--[if !supportLists]-->2-      دوتا کار مونده که به خاطر مشکلی که گاهاً در مورد نصب نرم افزار مربوط به ایمیل ها، روی سیستم هایsingle  و خانگی به وجود می آد ، هنوزانجام نشده و دوستان به خاطر این مشکل موفق به انجامش نشدند . یکی پیدا کردن ایمیل های مربوط به خبر نگاران و خبرگذاری ها(که البته آدرس چند تا خبرگذاری و روز نامه رو داریم ، منتها باید با نرم افزارمذکور، ایمیل هاش در بیاد) و دومی در آوردن ایمیل های چند گروپ دانشجویی مصری که نازنین فاطمه آدرس هاشو پیدا کرده بود .( گویا بچه ها به این گروپ ها سر زدن وعنوان کردن که برای اهداف ما ایمیل های مناسبی داشته) اگر کسی می تونه در این موارد کمک کنه لطفاً اعلام کنه.لینک نرم افزار تو کامنت های وبلاگ هست.



<!--[endif]-->

<!--[if !supportLists]-->3-     نامه های مربوط به ، طلبه مسلمان ایرانی و خبرنگار مسلمان ایرانی ، گویا از طریق واسطه هایی که فدایی سید علی،می شناخت در حال پیگیریه.



<!--[endif]-->

<!--[if !supportLists]-->4-      توی   gmail   باید یه توضیحی در باره گروهمون و نحوه ارتباط مخاطبین با خودمون ، بذاریم تاهمراه نامه ها به مخاطبان ارسال بشه ، این کار با تنظیم یه متن توی setting انجام میشه. نیاز به یه اسم برای معرفی گروه و یه سری توضیحات به انگلیسی داریم (که ذکر بشه ، اسم گروه ما فلانه، هدفمون از ارتباط با شما فلانه و شما از طریق این ایمیل ها، در صورت تمایل می تونید با ما تماس بگیرید). بچه هایی که زبان انگلیسیشون خوبه هر چه سریعتر یاعلی.


5-  لطفاً متن انگلیسی و عربی نامه(فارسیشو هم می تونید) تو یه نامه قرار بدید و ارسال کنید.



<!--[endif]-->

<!--[if !supportLists]-->6-     سرباز روح ا... در باره اردوی جنوب امسال دو تا پیشنهاد داده . اول اینکه برای انتقال تجربیات ، نظرات، نگرانی ها ، انتقادات و ... فقط یک نفر رو از بین خودمون انتخاب کنیم تا با مسئول حوزه در ارتباط باشه . قطعاً دوستان به مزایای این کار واقفند. دوم اینکه ، با مسئول حوزه هماهنگ بشه ، و اگر دوستان  بسیجی، امسال سهمیه ای برای عزیزان فارغ التحصیل ندارند و یا اینکه خود دوستان به دلایلی نمی تونند اردوی دانشجویی رو همراهی کنند، در یه تاریخ مناسب مثل 28 صفر و یا اربعین یه اردوی یه اتوبوسه برای دوستان فارغ التحصیل بر پا بشه . که البته می طلبه دو سه نفر برای انجام کارهاش پایه کار باشن .<!--[endif]-->

این کار مزایا و معایبی داره. به عنوان مثال یه عیبش اینه که شاید در هر حال برای اعضای بسیج شائبه ی این گمان به وجود بیاد که دوستان فارغ التحصیل ،مستقل از ما و جدای از ما کار میکنند و یا مشکلات دیگه. در مقابل حسنش اینه که اگه به هر دلیلی نتونستیم با اعضای فعلی دانشجوی بسیج تو این اردو شرکت کنیم و تداوم ارتباطمون رو با اونا حفظ کنیم ، ابا شرکت فارغ التحصیل های سال های گذشته،رتباط خود بچه های فارغ التحصیل با هم حفظ میشه.



<!--[if !supportLists]-->7-     در این دو مورد موظفید اگر مخالفید با ذکر نام مستعار نظر مخالفتون ، واگر موافقید فرد پیشنهادیتون رو در اولین فرصت اعلام کنید .متن توضیحات نامه ها و اسم گروه، روهم مد نظر داشته باشید.



      فکر کردن به تشتت و جدایی مسلمونا  ، نبرد همیشگی حق و باطل ، ایجاد جبهه یکپارچه اسلامی در جهان ( حتی در حد دانشجویان دو کشور یا بیشتر)،و... شاید باعث شه ایده های نویی برای رفع این مشکل به ذهنمون برسه . کما اینکه ، در ابتدای بروز بحران غزه ، تو این فکر بودیم اگر الان یه پایگاه محکم توی مصر داشتیم چقدر جلو بودیم!


<!--[endif]-->

 

ممنون از حوصلتون.

خدا بیش از این شما رو در مسیر ولایت الهی قرار بده ، ان شا ا...

 در پناه خدا موید و سربلند باشید.


ارسال شده در توسط #