سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سابقون

 "بسم رب الشهداء والصدیقین"

در جلسه 26/12/89 که تو حرم امام داشتیم قرار شد شبیه کاری که برای غزه انجام دادیم، برای بیداری اسلامی هم به امید خدا و با همکاری شما شروع کنیم.

من چیزایی رو که یادمه از جلسه می گم، لطفا بقیه دوستان تکمیل کنن و دوستانی که نیومدن! نظرات تکمیلیشون رو برای پخته تر شدن کار اعلام بفرمایند.

طبق صحبت های انجام شده قرار شد بحرین تو الویت باشه، که من تو این مدت پیگیر پیدا کردن آدرس ایمیلای اون ها هستم. و ایمیل مصری ها هم که از قبل داریم. البته اگه دوستان می تونن با اون نرم افزار کذایی آدرسی از کشورای دیگه هم گیر بیارن که عالیه. (مثلا دانشگاه صنعای یمن و ...)

هدف اینه که به این خیزشی که شروع شده کمک کنیم تا جهت گیری درستی پیدا کنه و خدایی نکرده منحرفش نکنن. (فکر کنم کسی شک نداره که شروع این بیداری رو خود امام زمان شروع کردن، اونقدر که ما بی عرضگی نشون دادیم و کاری ازمون نیومد! ولی خب حالا اگه دیر بجنبیم بقیه کارا رو هم خودشون می کنن و سر ما بی کلاه می مونه و نامی ازمون تو قضیه ی ظهور بر جا نمی مونه! با بشارتی هم که تو مشهد آقا دادن برای پیروزی حتمی این حرکت، شکی تو موفقیت نیست فقط بجنبید که ما هم سهمی داشته باشیم انشاءالله.)

نتیجه ای که جمع ما به اون رسید این بود که این کشورهای تازه انقلاب کرده یا در حال انقلاب لازمه با آرمان های انقلاب ما و اندیشه های امام و آقا بیشتر آشنا بشن. ممکنه آشنایی کلی وجود داشته باشه ولی خیلی مسائل هست که برای ما واضح و بدیهی شده ولی اونا حتی اطلاع هم ندارن. همچنین اخبار و اطلاعات شاید به صورت کامل به اونا نرسه و ما بتونیم اخبار رو بهشون برسونیم.

مطالبی که قرار شد فرستاده بشه:

-          رهنمودهای امام (در مورد حکومت اسلامی، آرمان های انقلاب و خصوصا صحبت های اوایل انقلاب ایشون.)

-          بیانات آقا

-          عکس و اخبار

روش پیشنهادی:

-          هر کس یه ایمیل برای خودش با نام های اسلامی و آرمانی بسازه (ترجیحا تو hotmail   که ظاهرا از نظر امنیتی بهتره!)

-          هر چند نفر یکی از مباحث را به عهده بگیرن و به وبلاگ ارسال کنن تا همگی ارسال کنیم. (لطفا مطالب طولانی رو به طور کامل در صفحه اصلی وبلاگ نذارید و از ادامه مطلب استفاده کنید، همچنین از بخش آرشیو هم می تونین استفاده کنید.)

-          یه پیشنهاد هم عضو شدن با این ایمیلا تو فیس بوک بود تا از اون طریق با مردم این کشورا ارتباط بگیریم. (قراره راجع به این روش اول با اساتید و صاحب نظران مشورت بشه بعد...)

 

تو همون جلسه یه تقسیم کار اولیه شد:

سرباز روح الله: اخبار و عکس

فدایی سید علی و نس... : بیانات آقا

پلاک: بیانات امام

یکی هم قرار شد با چند تا از اساتید مشورت کنه.

 

وستبقوا الخیرات......?á ÊÞÏíã ÔãÇ 

(البته گزارش جلسه رو قرار بود یکی از دوستان بذاره که گویا به سرنوشت نا معلومی دچار شده! منم فکر کردم تا دیرتر نشده خودم دست به کار بشم.) ãÔßæßã

یا علی

  

 


ارسال شده در توسط فدایی سید علی