سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سابقون

ایجاد خفقان در دنیا توسط قدرتها

شما ببینید امروز لبنان چه خبر است . الان که من و شما اینجا نشسته ایم در لبنان چه حمام خونی دارند راه می اندازند. این حکومت غاصب و جائر لبنان ، این "امین" (رئیس جمهور پیشین لبنان) خائن چه بساطی در سر این جمعیت مردم لبنان در آورده است . اسرائیل چه بساطی در آنجا درآورده بود.  لکن امریکاندیدیم که یک کلمه بگوید. خودش فرستاده آنجا و تفنگدارهایش را فرستاده آنجاکمکش برای این جنایات ، یک اسمی رویش می گذارند. شاید هم خودشان درست می کنند صحنه را. دوتا فرض کنید ترقه می اندازند به یک جایی و یکی دوتا را زخمی می کنند، یا فرض کنید آنها کرده باشند، آن وقت اینها می ریزند خانه به خانه می گردندجوان ها را می گیرند، جوان ها را حبس می کنند، جوان ها را می کشند. این فجایع در دنیادارد واقع می شود و امریکا نشسته دامن به آن می زند.

و اسفناکتر این است که مسلمین نشسته اند و تماشا می کنند. این مهره دومی که حالاآمده است ، و "اسحاق شامیری "(نخست وزیر پیشین رژیم اشغالگر قدس) که الان آمده است و می خواهد نخست وزیر بشود، ازاول برنامه خودش را گفته است . از اول گفته است که : "اسرائیل بزرگ باید تحقق پیداکند، باید فلسطین بکلی از بین برود، تمام جاهایی که دست اسرائیل است اینها لاینفک ازاسرائیل است ". اسرائیل بزرگ ، یعنی از نیل تا فرات ، یعنی تمام منطقه ای که عرب نشین است ، حجاز هم جز این باید باشد، مصر هم جز این است ، و اینها نشسته اند آنجا دارندتماشا می کنند، و عده کثیرشان هم همراهی می کنند، و اسرائیل را می خواهند بشناسند وامثال ذلک .

اینها یک مصیبت هایی است که در قرن ما واقع شده است ، و مع الاسف مسلمین یعنی حکومتهای اسلامی بی تفاوت هستند؛ و آنها نمی گذارند که کشورهای خودشان ، مردم عادیشان راجع به اینها صحبت بکنند. واقعا در یک محیط خفقان این دنیا دارد بسرمی برد.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته 15/6/1362

صحیفه امام ،ج18،ص 107

 

 

 


ارسال شده در توسط نسترن